vineri, 16 iulie 2010

Sexul la volan

Aspectul inovator, de avangarda

Inovatia a fost intotdeauna motorul dezvoltarii. Indrazneala creatorilor auto are acum sansa de a relansa industria de profil, aflata momentan intr-o cumplita criza. Masina de creat placeri la volan este un produs nou implementat recent pe piata automobilelor de clasa medie si lux. Inventatorii si-au propus sa imbine doua activitati importante ale vietii noastre de zi cu zi: sexul si sofatul.

Indiferent de orientarea Dvs. sexuala, daca va veti numara printre primii beneficiari ai acestor produse, veti avea un discount de 30 % la instalare.

Lasand la o parte falsa pudoare, va prezentam acum un articol dintr-o revista de specialitate, publicat sub pseudonim, de catre un utilizator entuziast.

A face sex la volan in conditii de deplasare ,iata o descoperire extraordinara a momentului cu atat mai mult cu cat e si suficient de scumpa pentru a nu si-o permite oricine. Potenta de a folosi acest aparat, seX-machine este a noastra, a baietilor bazati, indrazneala prin excelenta, cei care calcam pedala la 200 si sfidam moartea pe autostrada. Noi suntem cei in cautare perpetua de adrenalina, de emotii extreme, noi avem nevoi de satisfacut mereu in crestere, noi tragem in sus consumul si rulam la greu bani sau orice se poate rula..

Adrenalina am zis? Dar de dopamina ce ziceti? Acest neurotransmitator ar putea deveni necesar ca aerul atunci cand esti blocat cu orele in trafic. Acum s-a inventat un aparat care furnizeaza orgasmul, suprema senzatie a existentei, fara riscuri si fara sa creeze dependenta. Aparatul aduce o binemeritata stare de relaxare nervilor incordati ai eroului combatant la volan, in razboiul strazii. Dorinta noastra de a face sex in timp ce conducem cu viteza a fost in sfarsit indeplinita de o minte creativa.

Telefonul mobil parea o utopie acum douazeci de ani. GPS-ul, comenzile verbale, deasemenea. Nu mai vorbesc de o mie de alte sporiri ale confortului, designului si functionalului fara de care acum nu se mai poate trai. Ei bine, fiindca tot ne consumam viata pe drumuri, de ce sa nu ne-o organizam cum trebuie in propriul autoturism? Poti sa joci la casino sau la bursa on-line, sa semnezi electronic un contract de miliarde, in timp ce faci slalom pe autostrada. Daca te tine.

Masina mea dezvolta 250 de cai. Este tunata pe exterior pana la cel mai mic detaliu. Echipata la interior cu computer de bord, clima, scaune incalzite, abs-uri, suspensii de avion, GPS, tele-video-chat, banca nelimitata de muzica cu sistem audio format din 24 de boxe, pilot automat si nu in ultimul rand, sex-machine. Acest device reprezinta ultimul strigat in materie de lasure-time la volan. Am up-gradat portbagajul cu o prelungire spre sofer, in asa fel incat in acest spatiu scaunele se pot uni si rabata pentru asigurarea ergonomiei actului sexual.

Volanul se transforma in joy-stick-uri care se ataseaza sanilor partenerei iar schimbatorul de viteze este telecomandat chiar de penisul in erectie. Vrianta driving-lady prevede un schimbator de viteze incorporat chiar in scaunul soferului, avand forma si dimensiunile customizate la cerere. Astfel, placerea sofatului este dublata, triplata, poate chiar inzecita, senzatia fiind de ingemanare a doua activitati intr-una singura. Adrenalina + serotonina (dopamina), visul de o viata al omenirii. Sofatul devine extaz pur.

Pretul desigur prohibitiv (deocamdata) face ca inca multi soferi sa nu-si poata permite asa ceva in autoturismele lor. Firma producatoare ne spune ca, avand de a face cu un produs unicat, acesta nu se la liber. Sex-machine este eficient doar daca se este proiectat strict dupa cacteristicile clientului: dimensiuni, libidou si asa mai departe. Avantaje exista atat la dispozitivul incorporat cat si la cel detasabil. De pilda, atat in varianta dublu cat si mono, aparatul se poate adapta la fel de bine pentru lucrul in dormitor, atunci cand faci sex si vrei subit sa schimbi viteza sau sa calci acceleratia.

Viitorul a venit mai devreme. Pana la traseele individuale pe deasupra sau pe sub pamant, teleportari si altele care vor urma, pentru a nu ne mai stresa sau plictisi in timp ce stam blocati in trafic, avem nevoie de relaxare. Cu sex- machine gata cu nervii. Plictiseala, de asemenea, nu mai e o optiune.

Va mai spun numai atat despre el: varianta mono include holograma tactilo-auditiva a persoanei de sex opus pe care o doresti la un moment dat alaturi de tine, in trafic. Clientul nu este doar un cumparator, el trebuie sa faca instructaj si sa obtina un brevet de utilizare. Pentru inscrieri, sunati la redactia revistei.


Aspectul clasic, traditional

Aspectul clasic, traditional, al sexului la volan este insa altul. Este sexul despre care cu totii putem vorbi deoarece il cunoastem de mult si il pacticam cu o obisnuinta demna de o cauza mai buna. Este interludiul (fara preludiu) de fiecare zi cu partenerii nostri de trafic din celelalte masini. Adica sexul din spatele injuraturii.

Injuratura noastra traditionala este despre bagat. Iar de la baga-mi-as la … baga-m-as, nu-i decat un pas. Ambele intentii si practici sunt evident, belicoase atunci cand nu sunt liber consimtite de parti. A-si baga si a se baga este ceea ce se intampla cu soferii in traficul metropolei informale, in speta, cea damboviteana in care ne traim vietile soferistice.

In similaritate cu sexul inovativ practicat cu ajutorul unui aparat atasat la sofer, injuratul la volan e la fel de periculos. Sa va explic. Atunci cand injurati sau ganditi critic sau judecati negativ pe cineva in trafic, sunteti ca un magnet pentru exact acest tip de soferi. Agresivitatea atrage agresivitate. Atrageti alti tembeli care va injura, la randul lor. Sinapsele sunt totul. Energia dvs atrage exact energia pe care o emite... aceeasi vibratie, aceeasi lungime de unda. Iata de ce, daca un nebun ti-a “luat fata” fara avertisment, este pentru ca ai gandit conflictual. Si invers.

In general, gandirea ta trebuie sa lipseasca la volan. Reflexele pot fi incurcate de minte. Corpul este cel care detine inteligenta de care ai nevoie, nu capul. Corpul tau stie mai bine. Sofatul este arta de a te lasa condus de fluxul strazii, asa cum viata ta in general este arta de a te lasa condus de fluxul Existentei.

Nu-ti incurca singur reflexele dobandite, aliniaza-te legilor nescrise ale soferilor.





Din: CUM SIMTIM LUCRURILE Dan Neagu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu